پس از اتمام بازی، به مشتریان کارت هدیه بدهید، اما توجه کنید که حتما برای همان بازی کارت هدیه دهید نه برای بازیهای اتاق فرار دیگر. به این دلیل که مشتریان کارت هدیه را به دوستان و خانواده خود میدهند تا استفاده کنند و در کنار آن به طور ناخودآگاه برای همان بازی تبلیغ میکنند. همچنین اگر بودجه کفاف میدهد، میتوانید کارت هدیه را در یک جعبه معمایی قرار دهید و مشتریانی میتوانند از کارت هدیه استفاده کنند که آن کارت را با حل معما از جعبه خارج کرده باشند. حتی کارت هدیه در روز تولد یا مناسبتهای دیگر هم قابل استفاده است. هر مشتری تنها یک بار میتواند از اتاق فرار استفاده کند و پس از استفاده، دیگر کارآیی برای آن مشتری ندارد و گاهی اوقات صاحبان اتاق فرار مجبور به تغییر بازیهای قدیمی میشوند.
- در این بازی، شما به درون خانه مرموزی وارد شده که در همان ابتدا با چالش روبهرو میشوید.
- شما بهعنوان بازیکن این بازی پس از وقوع طوفان بهطرف شهر حرکت میکنید تا از فروشگاه شهر مقداری خرید کنید.
- محدوده سنی افراد شرکتکننده از ۱۵ سال به بالاست و مخاطب آن نیز آقایان و بانوان و نوجواناناند.
- پیاده کردن هر بخش هم بسته به نوع سناریو، ابعادکار، ظرافت و پیچیدگیهایی که شما مد نظرتونه هم از نظر هزینه و هم از نظر زمان و انرژی متفاوته.
- به علاوه، اتاق فرار یک بازی گروهی (معمولاً 6 نفره) است که باعث همیاری بیشتر شرکتکنندگان خواهد شد.
پس از خراب شدن ماشین و جستجوی سرپناه ، یک کابین متروکه در وسط جنگل پیدا می کنید (هیچ چیز در این مورد نگران کننده نیست؟). بعد از یک شب استراحت ، بازیکنان از خواب بیدار می شوند و کابین قفل شده ، پنجره ها روی پنجره ها قرار دارند و هیچ چیز در داخل آن جز یک کتاب مرموز نیست. برای رسیدن به این مرحله فقط کافیه به چند نکته مهم و اساسی توجه کنین. در این ویکیپدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و همتراز با عنوان مقاله قرار دارند.
5 بهترین بازی تخته ای اتاق فرار بازی کردن
فقط حتما با یه تیم حرفه ای مشورت کنین و در مورد همه چیز حتی انتخاب رنگ ها، شکل ها و … انتخاب لوکیشن می تونه هم تو این مرحله قرار بگیره و هم در گام نخست طراحی اتاق فرار. مثلااگه قراره اتاق فرارتون رو تو شهرهای بزرگی مثل تهران طراحی کنین، مساله انتخاب فضا نسبت به شهرهای دیگه بسیار پررنگ تره و در گام نخست بهتره جای مناسب رو انتخاب کنین و بعد به فکر باقی قسمتها باشین. البته عکس این کار هم امکان پذیره یعنی اول سناریو و نوع کار رو مشخص کنین و بعد با توجه به نوع موضوع، فضای مناسب رو انتخاب کنین. اتاق فرار بازی گروهی است که هم تیمی خودتون رو انتخاب و بازی رو انجام میدهید و اصلا قرار نیست یک بازی کامپیوتری کنید، در واقع شما وارد یک فضای واقعی میشید. هر اتاق فرار یک داستان و یک هدف داره مثلا باید بتونید راهی برای نجات خود از دست یک قاتل پیدا کنید یا شاید ماموریت داشته باشید یک رازی را کشف کنید.
اتاق فرار آنلاین[ویرایش]
شما بهعنوان شرکتکنندگان در بازی قصدتان خرید خانه آپارتمانی است که این آپارتمان برای صاحبخانهبودن فقط یک خانواده را قبول دارد. اتفاقات بعدی و معماهایی که باید حل کنید پیرامون همین موضوع شکل میگیرد. تعداد نفرات اسکیپ روم اسکیپ لاین ۳ تا ۷ نفر و مدتزمان آن نیز ۷۰ دقیقه است. در اسکیپ روم اسکیپ ویژن، افراد شرکتکننده در جستوجوی افسانه هستند.
مثل مجموعه اتاق فرار انیگما که با رعایت این نکات و مسائل ریز تونسته تو این سال ها برای خودش اعتباری کسب کنه و تقریبا همه اتاق های فرارش از رنکینگ و رده بندی خیلی بالایی برخورداره. اگه برای طراحی اتاق فرار به دنبال ایده می گردین، پیشنهاد میدم یه سری به مجموعه اتاق های فرار انیگما بزنین و از خلاقیت ها و طراحی های خاصشون کمک بگیرین. چون تو این مجموعه بازیکنا علاوه بر تجربه ترس و هیجان، لذتی وصف ناشدنی از یه کار گروهی و پر انرژی رو لمس می کنن که به معنای واقعی یه سرگرمی خلاقانه و منحصر بفرده. اتاق فراری جذابه که خود بازیکن کشف کنه معما کجاست و بعد دنبال سرنخ باشه. برای افرادی که به حل معماهای مختلف علاقه دارند، اتاق فرار بارکد گزینهای ایدئال محسوب میشود.
سامانه رزرو آنلاین اتاق فرار ایران Iran Escape Room
Exit با اضافه کردن اجزای جالب همراه با یک کابین کلاسیک در جنگل کار فوق العاده ای انجام می دهد. می توانید در صورتی که مشتریان در زمانی تعیین شده کار را تمام کردند. مشتری در ناخودآگاه خود پس از هر بازی و طی تکمیل شدن پازل، باز هم به سراغ شما خواهد آمد و احتمال کمتری وجود دارد که برای برنامه تفریحی خود به سراغ دیگر شرکتها برود. برای دسترسی سریعتر به اخبار داغ بازار سرگرمی و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. در کل حواستون باشه جریان بازی کاملا باید با سناریو منطبق باشه و همونجور که جریان بازی پیش میره؛ سناریوی داستان هم جلو بره. درانتخاب لوکیشن انتخاب منطقه یا محله، نزدیک بودن به وسایل نقلیه عمومی، نزدیکی به رستوران ها، مغازه ها و سایر مراکز تجاری و تفریحی و حتی پارکینگ خیلی مهمه چون هر کدومشون به تنهایی می تونن یک دلیل اصلی برای کسادی کسب وکار شما باشن.