استخدام کارشناس ارشد فروش برای شرکت کارگزاری مفید در بندرعباس


شرکت کارگزاری مفید جهت تکمیل کادر تیم فروش شعبه بندرعباس (استان‌ هرمزگان) از افرادی که علاوه بر علاقه به مسائل اقتصادی و بازار سرمایه در مهارت­ های فروش و مذاکره مؤثر توانمند هستند با شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس ارشد فروش شرح شغل و وظایف:
– رصد اقدامات رقبا و توسعه بازار هدف
– شناسایی بازارهای هدف و طبقه بندی مشتریان بالقوه
– ارائه طرح­ ها و ایده­ های پیشنهادی به منظور افزایش فروش
– برگزاری جلسات مذاکره و عقد قرارداد با مشتریان حقیقی یا حقوقی
– ارائه مشاوره مالی و سرمایه گذاری به مشتریان متناسب با نیاز آنان
– حفظ ارتباط مستمر و اثربخش با سرمایه گذاران به منظور حداکثرسازی منافع ایشان
– کار تیمی با دیگر اعضای شبکه فروش به منظور افزایش و دستیابی به اهداف فروش
– پیگیری کلیه امور مربوط به فروش و پشتیبانی مشتریان در شعبه یا به صورت تلفنی و میدانی
– ارائه اطلاعات معتبر به مشتریان در چارچوب قوانین و مقررات بازار سرمایه در راستای افزایش آگاهی مشتریان
شرایط احراز شغل:
– مهارت ارتباطی بالا
– توانایی مذاکره و متقاعدسازی
– مسئولیت پذیری در پاسخگویی
– حداقل 2 سال سابقه کار در حوزه فروش
– آشنایی با اصول مدیریت ارتباط با مشتریان
– آشنایی با مهارت‌های تخصصی فروش و تاثیرگذاری بر مشتری

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.